- Prowadzenie nadzoru środowiskowego S19 w km 27+778 – km 43+690
- Prowadzenie nadzoru archeologicznego S19 w km 27+778 – km 43+690
- Utrzymanie dróg wraz z utrzymaniem czasowej organizacji ruchu S19 w km 27+778 – km 43+690
- Monitorowanie obecności herpetofauny wzdłuż tymczasowych wygrodzeń herpetologicznych; codzienna kontrola pod kątem obecności płazów S19 w km 27+778 – km 43+690
- Wykonanie nasypów S19 w km 29+050 – km 29+240 S19 w km 39+580 – km 39+590 S19 w km 40+880 – km 40+930
- Wykonanie wykopów S19 w km 37+420 – km 37+500 S19 w km 40+350 – km 40+390 S19 w km 41+450 – km 41+500 S19 w km 43+650 – km 43+690
- WUP S19 w km 34+050 – km 34+350 S19 w km 43+200 – km 43+450
- Wykonanie warstwy mrozoochronnej S19 w km 28+560 – km 28+600
- Wzmocnienie podłoża pod nasyp „S19 w km 35+200 – km 35+300 S19 w km 36+110 – km 36+200”
- Podbudowa pomocnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem 0/31,5 mm gr. 17 cm (KR5-7) S19 w km 35+600 – 35+700
- Korpusy i filary Betonowanie podpory P4 jezdnia lewa MS-81
- Ustój nośny i skrzydła Betonowanie skrzydeł podpory P2 jezdnia lewa, jezdnia prawa WS-82
- Korpusu, ścianki zapleczne i skrzydła Montaż zbrojenia skrzydło P2P MS-98
- Betonowanie skrzydeł P2P
- Ławy fundamentowe
- Betonowanie ławy fundamentowej podpory P2P MS-100
- Zbrojenie ławy fundamentowej P2P MS-100
- Ustrój nośny Zbrojenie ustroju nośnego WD-102
- Melioracje – Rów R-GJ – wykonanie koryta z umocnieniem S19 w km 31+160
- Zbiornik ZR-4 – wykonanie warstw konstrukcyjnych S19 w km 32+500
- Zbiornik ZR-13 – wykonanie warstw konstrukcyjnych S19 w km 42+150
- Zbiornik ZR-14 – wykonanie warstw konstrukcyjnych S19 w km 42+400
- Kanał technologiczny – budowa kanalizacji kablowej KTu1 i KTp1 oraz studni S19 w km 31+400 – 31+600
- SKR-2 Zasilanie – ZP PGE – SOI S19 w km 28+400
- D-10: Montaż PP315 S19 w km 40+900
- Montaż studni D-10.1 DN1000 S19 w km 40+900
- Zasilanie – ZP PGE – ZK 3(1) S19 w km 28+400