- Oczekiwano na zatwierdzenie Projektu Budowlanego przez IK/GDDKiA, oczekiwano na protokół ZOPI zawierający ustalenia ze spotkania 22.06.2022 r. w GDDKiA o/Białystok przy udziale Zarządcy Drogi, Zamawiającego, Inżyniera, Wykonawcy;
- Przygotowanie planu badań uzupełniających, mających stanowić uzupełnienie do Dokumentacji Badań Podłoża Gruntowego;
- Analizowano uwagi do PSOR wynikające z Audytu BRD i opinii Zarządcy Drogi;
- Odpowiedziano na postanowienie Urzędu Wojewódzkiego;
- Oczekiwano na wydanie Decyzji ZRID;
- Wykonywano Projekt Budowlany Techniczny;
- Wykonywano Projekt Wykonawczy;
- Wprowadzano uwagi do KSZR;
- Oczekiwano na uzgodnienie części tech. – bud. PDR przez Inżyniera/Zamawiającego;
- Przygotowywano odpowiedzi na uwagi Inżyniera do złożonego w Urzędzie Wojewódzkim Projektu Budowlanego;
- Odbyto spotkanie z udziałem Wykonawcy i Inżyniera w sprawie wprowadzenia na kontrakt jezdni dodatkowej P14 nieujętej w PFU;
- Inżynier przekazał Wykonawcy porozumienia pomiędzy GDDKiA a Nadleśnictwem Bielsk Podlaski i Nurzec dot. budek lęgowych.